روحیه تیم

► در ابتدای فصل و پس از ریست روحیه ، مقدار آن خونسرد متوسط (4.50) خواهد بود.

► بازی با نگرش بازی دست گرمی باعث افزایش روحیه می شود (مقدار روحیه در 1.33 ضرب می شود) و بازی با نگرش بازی فصل باعث کاهش روحیه می شود (روحیه در 0.5 ضرب می شود).

► اثر روحیه تیم و نگرش بر روی ریت هافبک به شرح زیر است:

 

روحیه تیم بازی دست گرمی عادی بازی فصل
رویایی 122% 142% 162%
روی ابرها سیر می کنند 116% 135% 154%
خیلی خوشحال 110% 128% 146%
خشنود 104% 121% 138%
راضی 98% 114% 130%
آرام 92% 107% 122%
خونسرد 87% 100% 113%
ناراضی 81% 93% 105%
عصبانی 75% 86% 97%
بسیار خشمگین 63% 72% 81%


► اگر نیاز مبرمی به افزایش روحیه تیمی دارید، می توانید شدت (سطح) تمرینات را کاهش دهید. مقدار دقیق افزایش روحیه ناشی از کاهش شدت تمرین را می توانید در لینک زیر بدست آورید:
(https://ht.8ic.ro/trainingintensity)
(http://www.ht-tools.eu/trainingintensity)
دقت کنید که بایستی تغییر شدت تمرین را در آخرین صبح پنجشنبه قبل از اپدیت روزانه اعمال کنید.
در استفاده از این روش بسیار محتاط باشید و سعی کنید که تا حد امکان از آن استفاده نکنید چرا بازگرداندن شدت تمرین به 100% ، اثر منفی بلند مدتی بر فرم بازیکنانتان گذاشته و همچنین روحیه تیم نیز به شدت کاهش می یابد.

► پیغام اُوِرکانفیدنس یا اعتماد به نفس بیش از حد هیچگاه در آغاز بازی هایی که با نگرش بازی فصل به میدان می روید ظاهر نمی شود. البته معقول نیست که فقط برای اجتناب از اُوِرکانفیدنس، نگرش بازی فصل را انتخاب کنید، اما گاهی اوقات دست گرمی رفتن یک بازی که ظاهرا ساده به نظر می رسد، باعث از دست رفتن قهرمانی می شود.
اگر پس از بازی فعلی تان، یک بازی انتخابی (پلی آف) دارید، در استفاده از نگرش بازی فصل احتیاط به خرج دهید.

► اگر در آغاز یک بازی پیغام اُوِرکانفیدنس دریافت کردید، فقط هافبک شما تحت تاثیر قرار می گیرد. (از ریت هافبک تان کاسته می شود)

► وقتی در گزارش بازی، پیغام عدم هماهنگی دریافت می کنید، بسته به میزان کاهش سطح هماهنگی، عملکرد تیم مطابق جدول زیر دچار افت می شود:


 

سطح هماهنگی عملکرد
خوب 95-98%
قابل قبول 89-94%
ناکافی 83-88%
ضعیف 76-82%
ناچیز 66-75%
اسفبار X-65%


► وقتی که در گزارش بازی، پیغام کمبود تجربه دریافت می کنید تمامی ریت های شما تحت تاثیر قرار گرفته و بسته به سطح تجربه هر دو تیم، عملکرد تیم شما دچار عدم هماهنگی می شود. سطح ناهماهنگی در گزارش بازی ذکر نمی شود اما شما می توانید اثر آن را در هافبک ببینید. این کار با مقایسه مالکیت توپ در نیمه اول و دوم انجام می شود (ریت های نهایی که در پایان بازی قابل مشاهده هستند، مقادیر متوسط ریت ها در طول 90 دقیقه بعلاوه وقت اضافه احتمالی است).

 

► ابزار محاسبه کاپیتان :
(http://iht.smdesign.es/en/Tools/Sports/Captai...-Tool)
(http://ht.alergromania.ro/tools/team-spirit-o...izer/)
(http://www.ht-tools.eu/findtheleader)

►ابزار محاسبه روحیه:
(http://www.ht-tools.eu/findtheleader)
(http://ht.alergromania.ro/tools/team-spirit-o...izer/)
(http://ht4u.altervista.org/TSpredictor/team_s...ng=en)
برای دو ابزار آخر روانشناس در نظر گرفته نمیشود.

► (/Help/Rules/Psychology.aspx)

- یک تیم بعد از اینکه دو گل در یک مسابقه جلو می‌افتد، به طور خودکار از فاز تهاجمی به تدافعی گرایش پیدا خواهد کند. این موضوع با افزایش اختلاف برتری پررنگتر می‌شود. هر یک گل اختلاف سبب شده میل تهاجمی تیمتان به میزان نه درصد از دست رفته و تمرکز بیشتری به میزان ۷.۵ درصد بر دفاع تیمتان باشد. این اثر با اختلاف گل‌های بیشتر افزایش خواهد یافت. در طرف دیگر با کاهش اختلاف بازی توسط حریف این روند برعکس می‌شود. ولی این تغییرات تصاعدی با سقف ۸ گل اختلاف متوقف می‌شود. 
- در بعضی شرایط تیم‌ها قادر خواهند بود با این گونه اثرات روانی مقابله کنند. اگر تیم دستور «بازی فصل» دریافت کرده است، حتی با وجود اختلاف گل فراوان، دست از تهاجم نمی‌کشد. این قضیه برای تیم‌هایی که در دیدار پایانی جام حذفی، جام جهانی، لیگ قهرمانان هت‌تریک و بازی در هفته آخر لیگ بازی می‌کنند، نیز اتفاق می‌افتد.


[بازگشت]