► در مواقعی که ضربه زن اصلی شما تعویض می شود، میتوانید با استفاده از صفحه پنالتی زن ها، جایگزین او را در زدن ضربات ایستگاهی تعیین کنید. بدین صورت که بازیکنی که نامش در جای دوم در لیست پنالتی زن ها قرار دارد، وظیفه زدن ضربات ایستگاهی تیم را در صورت خروج ضربه زن اصلی از ترکیب به عهده می گیرد.

► در ضربات ایستگاهی مستقیم، فقط مهارت ضربات ایستگاهی و تجربه بازیکن ضربه زن در نظر گرفته می شود. برای ضربات ایستگاهی غیر مستقیم، مهارت ضربات ایستگاهی، تجربه، فرم و قدرت بدنی توسط موتور در نظر گرفته می شود. [articleid=13923177.850]

► فرمول محاسبه ریت ضربات ایستگاهی غیر مستقیم:
● در حمله: off IFK = 0.5*mAtt + 0.3*mSP + 0.09*SPshooter
- mAtt: میانگین مهارت حمله بازیکنان حاضر در میدان
- mSP: میانگین مهارت ضربات ایستگاهی بازیکنان حاضر در میدان
- SPshooter: مهارت ضربات ایستگاهی زننده ضربه

● در دفاع: def IFK = 0.4*mDef + .3*mSP + 0.1*SPgk + 0.08*GKgk
- mDef: میانگین مهارت دفاع بازیکنان حاضر در میدان
- mSP: میانگین مهارت ضربات ایستگاهی بازیکنان حاضر در میدان
- SPgk: مهارت ضربه ایستگاهی دروازه بان
- GKgk: مهارت دروازه بانی دروازه بان

► میزان کارایی پنالتی زن(فقط برای بعد از 120 دقیقه) (از هت تریک ارگانایزر(
XP * 1.5 + SP * 0.7 + SCO * 0.3
- XP: تجربه پنالتی زن
- SP: مهارت ضربات ایستگاهی پنالتی زن
- SCO: مهارت گلزنی پنالتی زن
برای بازیکن های تکنیکی، %10 به مقادیر فوق افزوده می شود.

 

اتفاقات ویژه (SEs)

(https://wiki.hattrick.org/index.php?title=Spe...Event)

اطلاعاتی در مورد چارچوب جدید اتفاقات ویژه و تخصص ها که در ماه می 2017 ارائه شد و از دسامبر 2017 در حال انجام است:

► مقاله:

- چارچوب جدید برای اتفاقات ویژه و تخصص ها: (/MyHattrick/Editorials/default.aspx?EditorialID...)

► انجمن سازندگان بازی

(https://devblog.hattrick.org/2017/05/specialt...ents/)
ساخته شده در می 2017 ---> شامل مهارت های لازم برای هر اتفاق ویژه(ایونت) - بروزرسانی نشده 

(https://devblog.hattrick.org/2017/12/a-new-ma...ssey/)
انجمن ساخته شده در دسامبر 2017 ---> اطلاعاتی در مورد اتفاقات ویژه جدید و تخصص ها بعد از ساخته شدن موتور جدید در 11 دسامبر 2017

نکته: توجه داشته باشید که مهارتهایی که در مثالهای این انجمن آورده شده اند، مهارت های خام نیستند، بلکه مهارتها با ویژگی های جانبی نظیر فرم، قدرت بدنی، وضعیت آب و هوا و ... به روز شده اند. برای ساده سازی، HT-Tasos از بازیکنهایی با ویژگی های جانبی یکسان استفاده کرده است. اما تفاوت بزرگ این با موتور بازی قدیمی در این است که مهارت واقعی شامل همه ویژگی های جانبی است که اهمیت دارد نه مهارت های خام که در صفحه مشخصات بازیکن نمایش داده می شود. (17152579.133)


- اطلاعات بیشتر در مورد مهاجم نرمال قدرتی(PNF):(https://devblog.hattrick.org/2018/03/pnf-sitt...ance/)

► نظرات و پاسخ های HT-Tasos (فقط بعد از موتور جدید، همانطور که بسیاری از اصطلاحات از مقاله می 2017 ساخته شد)
● موتور جدید چگونه کار میکند؟! (17219360.3)
- ترجمه شده: (17160147.1)

● اتفاق ویژه اب و هوا (17219360.6)
- ترجمه شده: (17160147.1)

● بازی خلاقانه (17219360.7)
- ترجمه شده: (17160147.2)

● اتفاقات ویژه بازیکنان سرعتی (17219360.9)
- ترجمه شده: (17160147.2)

● اتفاقات ویژه بازیکنان تکنیکی (17219360.10)
- ترجمه شده: (17160147.3)

● اتفاقات ویژه بازیکنان غیرقابل پیش بینی (17219360.11)
- ترجمه شده: (17160147.3)

● اتفاقات ویژه بازیکنان قدرتی (17219360.12)
- ترجمه شده: (17160147.4)

● اتفاقات ویژه وینگرها و کرنرها (17219360.15)
- ترجمه شده: (17160147.4)

● اتفاقات ویژه تجربه و قدرت بدنی (17219360.17)
- ترجمه شده: 

● بازیکن پشتیبان (17219360.18)
- ترجمه شده: (17160147.6)

● رویدادهای ویژه در مقایسه با موتور قدیم: (17219360.19)
- ترجمه شده: (17160147.7)

● باگ ها: (17219360.21)

► اولین آمار در مورد موتورجدید توسط HT-Tasos ارائه شد

1) پس از 2 روز از اجرای موتور جدید؛ در هر مسابقه میانگین 1.83 اتفاق ویژه ثبت و 0.83 تعداد از آن ها به گل تبدیل شد (17101495.377)

2) پس از دو هفته از اجرای موتور جدید (17152579.406) و (17152579.478):
- در 15000 هزار بازی راندوم از 27 دسامبر2017 تا 3ژانویه2018
- شامل تمام احتمالات برای هر اتفاق ویژه بین موتور قدیمی و موتور جدید
- در موتور جدید شانس گرفتن یک ایونت مشابه برای دومین بار 4% و گرفتن سومین ایونت مشابه کمتر از 0.1 میباشد
- این آمار باید با احتیاط در نظر گرفته شود، زیرا بیشتر تیمهایی که در نظر گرفته شده برای موتورجدید بهینه سازی نشده اند. 

3) اطلاعات دیگر ازMellon-Charles (5018183) که با بررسی 42000 مسابقه بدست آمده(فوریه2018) (17161178.442)

4) تجزیه و تحلیل از Mellon-Charles (5018183) در مورد بازی خلاقانه(فوریه2018)(17161178.337)

5)اطلاعات آماری بیشتر از Azazil_3bucuk (1427747)(نوامبر2018): (17192231.668)،(17192231.680)، (17192231.681)، (17192231.688)، (17192231.705)، (17192231.708)، (17192231.771)، (17192231.755)، (17192231.745)، (17192231.709)، (17192231.739) و (17219360.29)

 

 

جدول مهارت های مهم برای هر اتفاق ویژه(ایونت)
 

 

مهارت مهم برای هر ایونت

نوع ایونت بازیکن درگیر در ایونت بازیکن مقابل بازیکن درگیر در ایونت مقابل دروازه بان کامنت
گلزنی سریع گلزنی دفاع گلزنی دروازه بانی اگر بازیکن مقابل سرعتی باشد این ایونت متوقف خواهد شد
پاس سرعتی پاس *دفاع **گلزنی دروازه بانی *میانگین دفاع بازیکنان همان سمت
** گلزنی مهاجم
دریبل بازیکن سرزن توسط بازیکن تکنیکی گلزنی، تجربه دفاع، تجربه گلزنی دروازه بانی  
پاس بلند بازیکن غیر قابل پاس *دفاع **گلزنی دروازه بانی *مجموع دفاع هافبک های وسط تقسیم بر 3
** گلزنی بازیکن دریافت کننده
گل زدن بازیکن غیر قابل به تنهایی - - گلزنی دروازه بان  
حرکت خاص بازیکن غیر قابل پاس، تجربه *دفاع، *تجربه **گلزنی دروازه بانی *میانگین ریت دفاع و تجربه مدافعین همان سمت
** گلزنی مهاجم
مهاجم قدرتی بازیسازی *دفاع گلزنی دروازه بان *دفاع مدافعان وسط
وینگر به هر بازیکنی بازی در کنار *دفاع **گلزنی دروازه بانی *میانگین دفاع بازیکنان همان سمت
**گلزنی بازیکن دریافت کننده
وینگر به سرزن بازی در کنار *دفاع **گلزنی دروازه بانی *میانگین دفاع بازیکنان همان سمت
**گلزنی بازیکن دریافت کننده
کرنر به هر بازیکنی ضربات ایستگاهی غیر مستقیم تهاجمی, ضربات ایستگاهی* ضربات ایستگاهی غیر مستقیم تدافعی* **گلزنی دروازه بانی * Indirect offensive set pieces + a bonus/malus of the set piecer of the corner VS Indirect defensive set pieces of the opponent
**گلزنی بازیکن دریافت کننده
گلزنی مهاجم با تجربه تجربه *میانگین تجربه گلزنی دروازه بانی *میانگین تجربه تیم حریف
ضد حمله غیر تاکتیکی (بازیکن تکنیکی) پاس *دفاع - - *مجموع دفاع هافبک های وسط تقسیم بر 3
اشتباه بازیکن دفاع غیر قابل دفاع, تجربه, *دروازه بانی گلزنی, تجربه - - *دروازه بانی دروازه بان شما و گلزنی تیم حریف
گل به خودی بازیکن غیر قابل پاس, *دروازه بانی - - - *دروازه بانی دروازه بان شما و پاس مهاجم شما
هافبک وسط دفاع, قدرت بدنی گلزنی, فدرت بدنی - -  
دفاع بی تجربه تجربه, دفاع, *دروازه بانی *میانگین تجربه, گلزنی - - *میانگین تجربه تیم حریف
**دروازه بانی دروازه بان شما و گلزنی تیم حریف
اشتباه دفاع خسته قدرت بدنی, *دروازه بانی قدرت بدنی, گلزنی - - *دروازه بانی دروازه بان شما و گلزنی تیم حریف
کرنر به سرزن ضربات ایستگاهی غیر مستقیم تهاجمی*, سرزن ها** ضربات ایستگاهی غیر مستقیم تدافعی*, سرزنها**     * Indirect offensive set pieces + a bonus/malus of the set piecer of the corner VS Indirect defensive set pieces of the opponent
** your headers VS the opponent’s headers



منظور از دفاع بازیکنان همان سمت یعنی:
- FWR, WR, WBR vs WBL, CDL
- FWL, WL, WBL vs WBR, CDR
- all the rest vs CDL, CD, CDR

 

بازیکن روبرو در ایونت بازیکنان سرعتی یعنی:
 

Attacker Defender (100%) Defender (25%)
W Right, FW Right WB Left CD Left
W Left, FW Left WB Right CD Right
IM Right CD Left CD Middle
IM Left CD Right CD Middle
FW Middle, IM Middle CD Middle CD Left, CD Right



درباره فرار سرعتی: اگر شما هیچ بازیکنی برای متوقف کردن آن بازیکن سرعتی نداشتید، در این صورت یک بازیکن بصورت تصادفی از خط دفاع شما انتخاب خواهد شد(دفاع های کناری و یا مدافعین وسط).اگر در خط دفاع هم بازیکنی برای مقابله با او نداشته باشید، نفرات بعدی که برای تقابل با بازیکن سرعتی انتخاب میشوند هافبک های میانی و وینگر ها هستند.


[بازگشت]