► وقتی در گزارش بازی، پیغام عدم هماهنگی دریافت می کنید، بسته به میزان کاهش سطح هماهنگی، عملکرد تیم مطابق جدول زیر دچار افت می شود:
 

سطح هماهنگی عملکرد
خوب 95-98%
قابل قبول 89-94%
ناکافی 83-88%
ضعیف 76-82%
ناچیز 66-75%
اسفبار X-65%


► وقتی که در گزارش بازی، پیغام کمبود تجربه دریافت می کنید تمامی ریت های شما تحت تاثیر قرار گرفته و بسته به سطح تجربه هر دو تیم، عملکرد تیم شما دچار عدم هماهنگی می شود. سطح ناهماهنگی در گزارش بازی ذکر نمی شود اما شما می توانید اثر آن را در هافبک ببینید. این کار با مقایسه مالکیت توپ در نیمه اول و دوم انجام می شود (ریت های نهایی که در پایان بازی قابل مشاهده هستند، مقادیر متوسط ریت ها در طول 90 دقیقه بعلاوه وقت اضافه احتمالی است).

► کاپیتان تیم در "تجربه تیم" تأثیر دارد (قدرت رهبری کاپیتان ضرب در 3، تجربه اش ضرب در 2، بقیه بازیکنان فقط با تجربه شان ضرب در 1)، که فاکتور مهمی در تعیین گرفتن "پیغام کمبود تجربه" در بازی های جام حذفی، رده بندی، تورنمنت، حذفی و بازی های تیم ملی است. این اتفاق در بازی های لیگ و دوستانه نمی افتد.

فرمول دقیق:

Total Player Experience = (11 players experience + captain experience) / 12 * (1 - (7 - captain LS)/ 20)
- Total Player Experience : تجربه کل
- player experience : تجربه بازیکن
- captain experience : تجربه کاپیتان
- captain LS : قدرت رهبری کاپیتان


نکته: اگر کاپیتان تأیین نکنید یا کاپیتان تعویض شود، یک کاپیتان جدید تأیین می شود که معمولاً (ولی نه همیشه) بهترین کاپیتان ممکن است.
استفاده از فرمول دقیق (یا 3 ضرب در قدرت رهبری + 2 ضرب در تجربه) برای تأیین کاپیتان، معمولاً به تجربه تیمی بهتر یا مشابهی نسبت به کاپیتان پیش فرض منجر می شود.

منبع برای این نکته:(15836805.62) ( یکی از اعضای قبلی تیم هت تریک)

ابزار محاسبه کاپیتان:
(http://iht.smdesign.es/en/Tools/Sports/Captai...-Tool)
(http://www.ht-tools.eu/findtheleader)
(http://ht.alergromania.ro/tools/find-best-captain/)

ابزار محاسبه تجربه تیم: 
(http://www.ht-tools.eu/totalexperience)


[بازگشت]