آپدیت حقوق بازیکنان فقط در روز تولدشان رخ می دهد (وقتی که سنشان X سال و 0 روز می شود). حقوق جدید آنها بیانگر (تابعی از ) مهارت و سن آن ها در زمان آپدیت می باشد.

محاسبه حقوق: (13872)

بدهی ها و ورشکستگی
اگر باشگاه شما بدهکار شود (تراز مالی شما منفی شود)،بایستی بهره ای معادل 3.33% بپردازید.



حقوق بازیکنان (آپدیت فصل 50)
(/MyHattrick/Archive/Default.aspx?MyHattrickMe...3&p=1)

مهارت دروازه بانی دفاع بازیسازی پاس بازی در کنار گلزنی
سطح min. min. min. min. min. min.
ناکافی 610 250 250 250 250 250
قابل قبول 830 270 270 250 250 270
خوب 1150 330 330 290 290 330
عالی 1610 450 510 390 370 490
توانمند 2250 730 870 590 550 810
برجسته 3190 1310 1570 990 910 1430
درخشان 4550 2330 2850 1710 1550 2590
باشکوه 6450 4090 5070 2970 2670 4570
بین المللی 9190 6950 8630 5030 4450 7810
فوق العاده 12930 11470 14410 8210 7330 12870
استثنایی 18070 18290 22380 12970 11550 20490
خارق العاده 24270 26910 32530 20250 17870 29770
افسانه ای 31640 38420 46750 28570 25990 42670
جادویی 41070 54000 66480 40660 35820 60460
آرمانی 53240 77330 94310 56020 49560 84990
کهکشانی 68520       68350  

 

دروازه بانی

مهارت min
افتضاح 250
اسفبار 270
ناچیز 350
ضعیف 450




هر سطح از مهارت ضربه ایستگاهی حقوق بازیکن را تقریباً 0.25% افزایش می دهد.سطح ضربه ایستگاهی کهکشانی حقوق را 5% افزایش می دهد.

اعداد ضخیم (bold) نمایانگر قطعی بودن آن هاست.
اعداد زیرخط دار (underlined) تقریبا قطعی هستند (تعداد زیادی بازیکن با مشخصات مورد نظر یافت شده اند)

منبع: (/MyHattrick/Editorials/default.aspx?EditorialID...)

● مقادیر ذکر شده در جداول فوق به یورو هستند. برای تبدیل به ریال، 000 به آن ها اضافه کنید. :)))
● به جز دروازه بانی، تمامی مهارت ها در سطوح پایین تر از ناکافی دارای خقوقی معادل 250 یورو هستند و به همین دلیل در جدول دوم فقط دروازه بانی آورده شده است.

 

نحوه محاسبه حقوق بازیکن(به €)

منبع: (/Forum/Read.aspx?t=16899562&v=4&a=1&n=6)

نکته: مهارت اصلی بازیکن آن مهارتی است که بیشترین دستمزد را دارد؛ به عنوان مثال: بازی در کنار 12، بازیسازی 12. مهارت اصلی قطعا بازیسازی است. (2670-4450 € < 5070-8630 €)
 

wage = (main_skill_component + SUM(secondary_skill_component / 2)) * (1 + (set_pieces * 0,0025)) + 250

 

component = a * ((skill_level - 1) ^ b)
IF component > 20000 THEN
component = (component - 20000) * c + 20000
END IF

 

  a b c
DEFENDING 0,0007145560 6,4607813171 0,7921
PLAYMAKING 0,0009418058 6,4407950328 0,7832
PASSING 0,0004476257 6,5136791026 0,7707
WINGER 0,0004437607 6,4641257225 0,7789
SCORING 0,0009136982 6,4090063683 0,7984

 

ERROR %
  DF PM PS WG SC
6 1,26% 3,54% 6,01% 5,53% 2,73%
7 -1,19% 4,84% 4,11% 2,54% 2,57%
8 1,33% 0,25% 0,79% 2,33% -0,36%
9 1,13% -0,30% 0,25% 0,97% 0,08%
10 -1,14% -0,10% -0,46% -0,68% 0,88%
11 -0,67% -0,05% 0,05% -0,52% 0,12%
12 -0,45% -0,37% -0,08% -1,04% -0,08%
13 0,07% 0,34% 0,20% -0,03% -0,28%
14 0,22% 0,15% 1,30% -0,49% -0,22%
15 0,61% -0,08% 2,66% 0,63% -0,21%
16 -0,18% -0,69% 1,84% 0,80% -1,14%
17 0,05% -0,34% 1,08% -1,24% -0,82%
18 0,75% 0,27% -0,33% -0,93% -0,13%
19 0,00% -0,03% -10,76% 0,15% 0,25%
20       0,14%  
 
AVG 0,13% 0,53% 0,48% 0,54% 0,24%
DEV.ST 0,82% 1,60% 3,72% 1,78% 1,12%



منبع اصلی(به زبان ایتالیایی):
(15902216.700)



► ابزار محاسبه حقوق بازیکن
(http://lizardopoli.altervista.org/wagewizard/)

http://wage.myht.ir/


[بازگشت]