► تاثیر تجربه بازیکن در هر مهارت:

تجربه میزان اثر
افتضاح (1) +0
اسفبار (2) +0.40
ناچیز (3) +0.64
ضعیف (4) +0.80
ناکافی (5) +0.93
قابل قبول (6) +1.04
خوب (7) +1.13
عالی (8) +1.20
توانمند (9) +1.27
برجسته (10) +1.33
درخشان (11) +1.39
باشکوه (12) +1.44
بین المللی (13) +1.49
فوق العاده (14) +1.53
استثنایی (15) +1.57
خارق العاده (16) +1.61
افسانه ای (17) +1.64
جادویی(18) +1.67
آرمانی (19) +1.71
کهکشانی (20) +1.73
کهکشانی (20)+1 +1.7629
کهکشانی (20)+2 +1.7898
کهکشانی (20)+3 +1.8156
کهکشانی (20)+4 +1.8402
کهکشانی (20)+5 +1.8639
کهکشانی (20)+6 +1.8866
کهکشانی (20)+7 +1.9084
کهکشانی (20)+8 +1.9295
کهکشانی (20)+9 +1.9498
کهکشانی (20)+10 +1.9694
کهکشانی (20)+11 +1.9884
کهکشانی (20)+12 +2.0068
کهکشانی (20)+13 +2.0246
کهکشانی (20)+14 +2.0419
کهکشانی (20)+15 +2.0587
کهکشانی (20)+16 +2.0750
کهکشانی (20)+17 +2.0909
کهکشانی (20)+18 +2.1063
کهکشانی (20)+19 +2.1214
کهکشانی (20)+20 +2.1360


فرمول اثر تجربه:
4/3 * (تجربه) log = اثرتجربه 

شما می توانید مهارت کلی تحت تأثیر تجربه را از طریق ابزار ساخته شده توسط Murzim(8649722) با استفاده از جدول تجربه بازیکنان محاسبه کنید:
(http://www.evdaimon.com/hattrick/xp_skill2.php)

► بازیکنان با بازی کردن در هر مسابقه، مطابق جدول زیر به امتیاز های تجربه دست می یابند. با کسب هر 28.571 امتیاز تجربه (4/7+28)، یک لول به تجربه بازیکن افزوده می شود.


 

نوع مسابقه امتیاز تجربه
بازی دوستانه داخلی 0.1
بازی دوستانه بین المللی 0.2
بازی لیگ 1
بازی جام حذفی 2
بازی جام های چالشی 0.5
بازی دوستانه ملی(بزرگسالان/جوانان) 2
بازی انتخابی 2
بازی لیگ قهرمانان هتریک 5
بازی رسمی ملی(بزرگسالان/جوانان) 10
بازی نیمه نهایی و فینال جام جهانی (بزرگسالان/جوانان) 20



► اثر تجربه بازیکن در ضربات پنالتی آخر بازی، بیش از اثر آن در ضربات پنالتی حین بازی (و همچنین ضربات ایستگاهی حین بازی) است.

► ابزار محاسبه تجربه : (https://www.goanoei.nl/goht/goexp/)
برای دیدن ساب لول تجربه بازیکن، در صفحه بازیکن قسمت "تاریخچه عملکرد" به راحتی میتوان مقدار ساب لول تجربه را مشاهده کرد.

► مقدار تجربه ای که یک بازیکن دریافت میکند بر اساس میزان دقایق حضور او در ترکیب است، درست مانند تمرین؛ یک بازیکن نمی تواند بیش از 90 دقیقه تجربه در هر مسابقه کسب کند.

► اگر بازیکنی یک دقیقه کامل بازی نکرد (به عنوان مثال کارت قرمز دریافت کرد و یا مصدوم شد) هیچ تمرینی نمیبیند! (نه تجربه، نه فرم و نه مهارت)

 

► قدرت بدنی


● ضریب قدرت بدنی (از هت تریک ارگانایزر): Stamina factor = ((stamina+6.5)/14)^0.6

● ابزار های قدرت بدنی:
(http://lizardopoli.altervista.org/staminia/)
(http://www.hattrick-university.ro/rezistenta.html)
(https://hattrickportal.pro/Utils/PlayerTraining...)

● جدول قدرت بدنی و درصد قدرت بدنی بر اساس سن بازیکنان(17-39)
(تشکر میکنیم از Schum (5176908) برای ساخت این جداول)
- جدول استامینا و قدرت استامینا بازیکنان بین سن 17 تا 24 : (17255395.49)
- جدول استامینا و قدرت استامینا بازیکنان بین سن 25 تا 32 : (17255395.50)
- جدول استامینا و قدرت استامینا بازیکنان بین سن 34 تا 39 : (17255395.51)

● میزان قدرت بدنی در حین بازی در دقایق 45، 90 و 120 (بدون استفاده از تاکتیک پرسینگ):
 

قدرت بدنی میانگین 90' 45' 90' 120'
1.7-حداقل 65.2% 58.9% 26.5% 10%
2.0 67.1% 60.8% 29.4% 10%
2.5 70.2% 64.0% 34.4% 10%
3.0 73.3% 67.1% 39.3% 10%
3.5 76.3% 70.3% 44.2% 15.6%
4.0 79.3% 73.5% 49.1% 21.8%
4.5 82.3% 76.7% 54.1% 28.1%
5.0 85.2% 79.9% 59.0% 34.4%
5.5 88.0% 83.1% 63.9% 40.6%
6.0 90.7% 86.3% 68.8% 46.9%
6.5 93.1% 89.4% 73.7% 53.2%
7.0 95.3% 92.6% 78.7% 59.5%
7.5 97.1% 95.8% 83.6% 65.7%
8.0 98.5% 99.0% 88.5% 72.0%
8.5 99.7% 100% 95.6% 79.1%
9.0 100% 100% 100% 86.3%
9.4-حداکثر 100% 100% 100% 92.0%



● میزان قدرت بدنی در حین بازی در دقایق 45، 90 و 120 (با استفاده از تاکتیک پرسینگ):
 

قدرت بدنی 45' 90' 120'
1.7 54,3% 16,8% 10,0%
2.0 56,3% 20,0% 10,0%
2.5 59,7% 25,2% 10,0%
3.0 63,0% 30,5% 10,0%
3.5 66,3% 35,7% 10,0%
4.0 69,7% 41,0% 10,3%
4.5 73,0% 46,2% 17,1%
5.0 76,4% 51,5% 23,8%
5.5 79,7% 56,7% 30,5%
6.0 83,0% 62,0% 37,3%
6.5 86,4% 67,2% 44,0%
7.0 89,7% 72,5% 50,7%
7.5 93,1% 77,7% 57,5%
8.0 96,4% 83,0% 64,2%
8.5 100,0% 90,1% 71,3%
9.0 100,0% 97,3% 78,5%
9.4 100,0% 100,0% 84,2%

 

فرم

► اگر عملکرد یک بازیکن هنگامی که فرمش عالی است را 100% در نظر بگیریم، عملکرد او در فرم های مختلف عبارت است از (تأثیر روی هر مهارت):


 

فرم عملکرد
عالی (8) 100%
خوب (7) 96.70%
قابل قبول (6) 89.70%
ناکافی (5) 82%
ضعیف (4) 73.20%
ناچیز (3) 62.90%
اسفبار (2) 50%
افتضاح (1) 30.50%



► ضریب فرم (از هت تریک ارگانایزر): Form factor = ((form-0.5)/7)^0.45

ابزار کمکی برای محاسبه میانگین فرم بازیکنان با توجه به کارمندان: 
(http://ht.alergromania.ro/tools/average-playe...ator/)

► تخصص ها
تخصص تندرست باعث می شود تا بازیکن زودتر از بند مصدومیت رها شود.

► مصدومیت ها

از ژانویه 2017، مدت مصدومیت به سن بازیکن و سطح پزشک شما بستگی دارد. مصدومیت ها دیگر کلی نیستند، بلکه در یک قسمت خاص بدن رخ می دهند.
مراقب باشید وقتی یک بازیکن ضرب دیده را بازی می دهید. اگر دوباره مصدوم شود احتمال بیشتری وجود دارد که مصدومیت جدید در همان عضوی رخ دهد که قبلا ضرب دیده بود، و اگر این اتفاق بیوفتد، مصدومیت جدید قدری شدید تر از آن است که باید میبود. 
بهبودی یک بازیکن در سن 42 سالگی متوقف میشود.

► وفاداری

(https://hattrickassistent.webs.com/en/players...mpact)

 

وفاداری حداقل مهارت حداکثر مهارت
افتضاح +0 +0,0525
اسفبار +0,0526 +0,1052
ناچیز +0,1053 +0,1578
ضعیف +0,1579 +0,2104
ناکافی +0,2105 +0,2631
قابل قبول +0,2632 +0,3157
خوبی +0,3158 +0,3683
عالی +0,3684 +0,421
توانمند +0,4211 +0,4736
برجسته +0,4737 +0,5262
درخشان +0,5263 +0,5788
باشکوه +0,5789 +0,6315
بین المللی +0,6316 +0,6841
فوق العاده +0,6842 +0,7367
استثنایی +0,7368 +0,7894
خارق العاده +0,7895 +0,842
افسانه ای +0,8421 +0,8946
جادویی +0,8947 +0,9473
آرمانی +0,9474 +0,9999
کهکشانی +1 +1



●اگر بازیکنی را که قبلا در آکادمی جوانان شما عضویت داشته بخرید دیگر از امتیاز باشگاه مادر برخوردار نخواهید بود.

●اگربازیکنی را در لیست فروش قرار دهید (چه آگاهانه و چه از روی اشتباه) و در پایان 3 روز مزایده، خودتان او را بخرید، وفاداری او بدون تغییر باقی می ماند و ریست نمیشود چرا که در واقع بازیکن اصلا از تیم خارج نشده است.


► ابزارها


ابزار ساخته شده توسط giupino82 (10376800) برای محاسبه مهارت واقعی یک بازیکن با تمام ویژگی ها (فرم، تجربه و ...) و مقایسه آن ها با مهارت های یک بازیکن دیگر:
(http://hattrickradar.netsons.org/radar.php)


[بازگشت]